"Alta precisione" sò inseparabili da u servomotore

U servomotore hè un mutore chì cuntrolla l'operazione di cumpunenti meccanichi in un servosistema. Hè un dispositivu di trasmissione indiretta di u mutore ausiliariu. U servomotore pò cuntrullà a velocità, a precisione di a pusizione hè assai precisa, pò cunvertisce u signale di tensione in u torque è a velocità per guidà l'ughjettu di cuntrollu. A velocità di u rotore di u servomotore hè cuntrullata da u signale di input, è pò risponde rapidamente, in u sistema di cuntrollu automaticu, cum'è un cumpunente esecutivu, è hà una piccula constante di tempu elettromeccanica, alta linearità, tensione di partenza è altre caratteristiche, u signale elettricu ricevutu pò esse cunvertitu in u muvimentu angulare di l'arbre di u mutore o in a pruduzzioni di velocità angulare. Pò esse divisu in servomotori dc è servomotori ac. E so caratteristiche principali sò chì quandu a tensione di u signale hè zero, ùn ci hè micca un fenomenu di rotazione, è a vitezza diminuisce cù l'aumentu di u torque.

I servomotori sò largamente usati in diversi sistemi di cuntrollu, chì ponu cunvertisce u signale di tensione d'ingressu in a pruduzzioni meccanica di l'arbre di u mutore è trascinanu i cumpunenti cuntrullati per ottene u scopu di cuntrollu.

Ci sò servomotori dc è ac; U primu servomotore hè un mutore dc generale, in u cuntrollu di a precisione ùn hè micca altu, l'usu di u mutore dc generale per fà u servomotore. L'attuale servo motor dc hè un mutore dc di bassa putenza in struttura, è a so eccitazione hè soprattuttu cuntrullata da armature è campu magneticu, ma di solitu u cuntrollu di l'armature.

A classificazione di mutore rotating, dc servo motor in e caratteristiche miccanicu pò scuntrà i bisogni di u sistema di cuntrollu, ma per via di l'esistenza di commutator, ci sò parechje mancanze: commutator è spazzola trà faciuli à pruducia scintille, travagliu cunduttore interferenza, ùn pò micca. esse usatu in u casu di gas inflammable; Ci hè un attritu trà a spazzola è u commutatore, risultatu in una grande zona morta.

A struttura hè cumplessa è u mantenimentu hè difficiule.

Ac servomotore hè essenzialmente un mutore asincronu di dui fasi, è ci sò principarmenti trè metudi di cuntrollu: cuntrollu di ampiezza, cuntrollu di fase è cuntrollu di amplitude.

In generale, u servomotore richiede a velocità di u mutore per esse cuntrullata da u signale di tensione; A velocità di rotazione pò cambià continuamente cù u cambiamentu di u signale di tensione. A risposta di u mutore deve esse veloce, u voluminu deve esse chjucu, u putere di cuntrollu deve esse chjucu. I servomotori sò principarmenti usati in diversi sistemi di cuntrollu di u muvimentu, in particulare u sistema servo.


Tempu di pubblicazione: 03-06-2019