"Alta precisione" sò inseparabili da u servomotore

U servomotore hè un mutore chì controlla u funziunamentu di i cumpunenti meccanichi in un sistema servo. Hè un dispositivu di trasmissione indirettu di muturi ausiliari. U servomotore pò cuntrullà a velocità, a precisione di posizione hè assai precisa, pò cunvertisce u signale di tensione in u torque è a velocità per guidà l'ughjettu di cuntrollu. A velocità di u rotore di u servomotore hè cuntrullata da u signale di ingressu, è pò risponde rapidamente, in u sistema di cuntrollu automaticu, cum'è una cumpunente esecutiva, è hà una piccula costante di tempu elettromeccanica, alta linearità, tensione iniziale è altre caratteristiche, u signale elettricu ricevutu pò esse cunvertitu in l'arburu di u spostamentu angulare o a velocità di uscita angulare. Pò esse divisu in servomotori dc è servomotori ac. E so caratteristiche principali sò chì quandu a tensione di u signale hè nulla, ùn ci hè fenomenu di rotazione, è a velocità diminuisce cù l'aumentu di u torque.

I servomotori sò largamente aduprati in vari sistemi di cuntrollu, chì ponu cunvertisce u segnale di tensione d'entrata in a uscita meccanica di l'arburu di u mutore è trascinà i cumpunenti cuntrullati per uttene u scopu di cuntrollu.

Ci sò servomotori dc è ac; U primu servomotore hè un motore DC generale, in u cuntrollu di a precisione ùn hè micca altu, l'usu di u motore DC generale per fà u servomotore. U servomotore à corrente continua DC hè un mutore à bassa potenza à corrente continua in struttura, è a so eccitazione hè principalmente cuntrullata da armatura è campu magneticu, ma di solitu u cuntrollu di l'armatura.

A classificazione di u mutore rotativu, u servomotore à corrente continua in e caratteristiche meccaniche pò risponde à i requisiti di u sistema di cuntrollu, ma per via di l'esistenza di commutatore, ci sò parechje carenze: commutatore è spazzola trà facili da pruduce scintille, travagliu di cunduttore di interferenza, ùn pò micca esse adupratu in casu di gas infiammabile; Ci hè un attritu trà a spazzola è u commutatore, resultendu in una grande zona morta.

A struttura hè cumplessa è a manutenzione hè difficiule.

U servomotore Ac hè essenzialmente un mutore asincrunu in duie fasi, è ci sò principalmente trè metudi di cuntrollu: cuntrollu di ampiezza, cuntrollu di fase è cuntrollu di ampiezza.

In generale, u servomotore richiede chì a velocità di u mutore sia cuntrullata da u signale di tensione; A velocità di rotazione pò cambià continuamente cù u cambiamentu di u signale di tensione. A risposta di u mutore deve esse rapida, u vulume deve esse chjucu, u putere di cuntrollu deve esse chjucu. I servomotori sò aduprati principalmente in vari sistemi di cuntrollu di muvimentu, in particulare in u sistema servo.


Tempu di posta: Jun-03-2019